11 Mars 2011

Hej bloggen! Kom hem ifrån skolan för ett tag sedan, ska städa lite på mitt rum och sedan åka till Simon. Ikväll blir det bio "Hotell Gyllene Orren" - vi skulle ju sett den förrförra veckan men vi såg "Min låtsas fru" istället. Sjukt rolig film, bella-humor!

Idag hade jag på mig min nya ring, köpte en likadan till Sabina & till min pojkväns syster Anna!



Ringen är köpt på "Primark" i England

Som ni kanske vet så har jag vart i England, och jag köpte massa vår/sommar kläder, smycken, väskor & söta underkläder. Det kommer komma upp ett inlägg då och då, om olika plagg/smycken som jag köpte. Så keep on reading, och kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin ring! du har så fin stil, hade varit roligt med mer outfit bilder :)

2011-03-11 @ 18:23:47
Postat av: Isabella

Tack Alexandra! Absolut, det kommer!

2011-03-15 @ 20:35:49
URL: http://isabellanathaly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback