Du är bäst!

Köpte en liten present som jag gav till min bästavän (Sabina/Sabbe/Sabby/Sabbi) igår, hon blev väldigt glad!

Finns verkligen ingen som dig Sabina, ingen som får mig att må så bra även om allt, precis allt är skit. Du ställer alltid upp, och bryr dig mer om andra än om dig själv. Har aldrig skrattat så mycket med någon annan, som jag har gjort med dig. Alla våra sjuka videos och alla våra underbara minnen. Alla galna och tråkiga fester, & alla mysiga hemmakvällar med dig. Du är helt enkelt BÄST!


Örhängena kommer ifrån Glitter


Kommentarer
Postat av: Sabina/Sabbe/Sabby/Sabbi

du är så himla söt vännen! Du är världens absoluta bästa vän, jag älskar dig min pärla. (L)

2011-03-02 @ 16:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback