19 Mars 2011

Halloj! Har inte bloggat på ett par dagar, pågrund utav olika orsaker. Idag har jag jobbat, sjukt mycket att göra. Ska åka till min älskling snart, vi ska nog kolla på någon bra film och mysa.

Igår bokade Simon (min pojkvän) en resa till oss... Till GRAN CANARIA! Wihooo!

Vi ska bo på på J.B hotel som ligger i Puerto Rico, Gran Canaria





http://www.ving.se/kanarieoarna/puerto-rico/jb

Fanns inte så många bilder, gå in på länken ovan. Men visst ser det fint ut?

Så i sommar blir det först:
Gran Canaria (Spanien) med älskling 7-14 Juni
Torrevieja (Spanien) med Sabina + hennes familj 23 juni-3 juli
Rhodos (Grekland) med Sabina & Kattis 10-17 augusti

Jag har en grymt rolig sommar att se framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback