Danmark!

Åkte till Danmark (Aalborg) i helgen tillsammans med min pojkvän och hans äldsta syster Valentina. I fredags åkte vi och solade (i Danmark är solariumen mycket starkare) och sedan åkte vi till min pojkväns kusins kompis en stund. Igår var vi och solade igen, och fixade oss inför bröllopet. Sedan åkte vi till kyrkan och därefter till lokalen. Bröllopet var helt okej, ganska annorlunda ifrån svenska bröllop, Hanan - tjejen som gifte sig (min pojkväns kusin) är nämnligen Palestinie. Idag vid 2 gick vår båt hem till Sverige och nu sitter jag i soffan och ska snart kolla film och poppa popcorn.


Vackra Hanan!

Simons kusin Maria, Simon & Valentina

Simons moster Antoinette (Simons mami Christina och Antoinette är tvillingar och ser precis likadana ut) och Maria!

Mat!

Suddig bild, jag och simon!

Kristina och Jakob (simons kusin)

Jag älskar dig Simon Elias !


Kommentarer
Postat av: rodja

gullegrisaaar

2010-12-20 @ 21:41:04
URL: http://rodjaochbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback