17de Januari 22:04

Hej kära läsare! Har ni haft en bra dag? Det har jag! Eller ja, helt okej (vem fan gillar måndagar?!). Skola först och sedan åkte jag till Sportlife i frölunda och gymmade med Elvin, vi körde lite mag-övningar och jag fick använda hantlar för första gången! Kände mig ganska klen gemfört med Elvin... (Är dock vigare än dig!). Har precis duschat och ätit, ligger i sängen med myskläder och ska försöka göra klart det sista på arbetet innan mina ögonlock faller ihop. Vi hörs imorgon, puss puss puss!


Kommentarer
Postat av: elvin

jajaj du är vigare, men ja va endå också ganska vig, ele?(a)

2011-01-17 @ 23:02:09
Postat av: elvin

jajaja du är vigare, men ja va ändå också ganska vig ele?(a)

2011-01-17 @ 23:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback