26 Januari 2011

Har verkligen inte hunnit blogga idag! Först skola, sen stan en snabbis (köpte en tröja, lägger upp bild imorgon). Sedan hem och städa lite + diska (Mamma kom heeeeem, jag saknar dig...), jobbigt att diska och laga mat. Sen drog jag och Sabina ner och handlade igen, idag blev det pitabröd med grönsaker och köttfärs. Och sedan drog jag - as taggad - till sportlife almedal, skulle på ett Zumba pass. Men oj va besviken jag blev, gick tillochmed en kvart tidigare! Instruktören var helt efterbliven och klappade händerna efter varje låt (trotts att ingen klappa med henne!). Och dessutom konstiga steg/rörelser och helt random musik. Nä fy va jag är besviken, alla som snackar om att Zumba är så himla kul, gå på bodyjam! Eller så hade jag otur, med en dålig instruktör som kanske kom på sina egna moves och musik.

Nu blir det sängen, halvdag imorgon i skolan SKÖNT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback