30 Januari 2011

Haha varje gång jag skriver rubriken till ett inlägg så skriver jag "Januarie" tycker att det låter bättre... Tur att det är februari snart, känns som om jag har skrivit "Januari" hur länge som helst nu!

Iallafall, GODMORGON! har sovit 8 timmar, men är riktigt pigg ändå. Angående igår så började det jättebra, tills det blev för mycket folk och några var jääätte stökiga tyvärr. Och så gjorde jag en fet tabbe, skulle sänka musiken för att Securitas var påväg, och så råka jag trycka på någon knapp eller något. Så vi fick inte igång musiken inne i poolen, men vi satte på musiken ute i gymmet och hade öppen dörr till poolen så det blev ändå okej. Som Sara sa: Det här kommer bli en minnesvärd kväll, och ja det blev det!

Tyvärr tog jag INGA bilder, hade så fullt upp med musiken, folket, securitas osv.

Men tack till alla som kom, hoppas att ni hade en rolig kväll och att ni kom hem säkert!


Lite presenter jag fick + ett armband som jag fick av Agnes, tack så jättemycket tjejer, behövdes verkligen inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback