4 Januari 2011

Gott nytt år på er!

Har en del läsare som följer min blogg TROTTS att jag har uppdaterat så sjukt dåligt på sistone. Nu är det ett nytt år och jag ser verkligen fram emot 2011! 2010 har vart ett väldigt blandat år, sjukt bra under vissa perioder och sjukt dåligt under andra. Jag är ingen höst/vinter människa, blir lätt deprimerad under denna period. Men nu försöker jag att blicka framåt och snart är våren/sommaren här, can't wait! Kommer försöka uppdatera som vanligt (varje dag), och ska fixa en ny design/header som är lite mer vårig! Kom gärna med förslag om vad ni vill att jag ska skriva om, och fortsätt läsa min blogg! 


Peace and Love

/Isabella Nathaly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback