9de Januari 2011 20:16

Hej kära bloggläsare! Uppdateringen är kass, men jag försöker så gott det går. Idag har jag inte gjort så mycket, hade tjejkväll här hos mig igår så blev att diska/städa undan lite. Sen mötte jag upp baby i stan och åt tacosbuffé (åt det igårkväll också hehe). Min kärlek till tacos är enormt stark. Nu ligger jag i sängen och chillar, ska gå till pressbyrån eller ica och köpa lite godis och kolla på några avsnitt av "Pretty little liars". Imorgon börjar Top model cycle 15, tyvärr missar jag det för jag ska på Body Jam på SportLife då.


Världens vackraste kvinna?!

Top Model cycle 15, 20:00 på 3an, missa inte det!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad heter stället där du åt tacobuffé?

Var det inne i Nordstan?



Kram!

2011-01-09 @ 21:07:14
URL: http://mondoblog.se/mariaevelina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback