Grattis till världens finaste lillebror

Idag fyller min fina lillebror Axel, 15 år! Tänk vad fort tiden går, helt galet. Inte så många som vet om detta kanske, men min bror är verkligen min bästavän. All skit vi har gått igenom, hade jag aldrig klarat ensam. Om det inte vore för dig Axel, så hade jag gett upp. Vi må ha förlorat våran familj föralltid, men vi har varandra och det är det viktigaste jag har, du är den viktigaste personen i mitt liv. Jag offrar allt jag har, jag offrar mig själv, vad som helst för dig. Ord kan långt ifrån förklara min kärlek till dig, jag älskar dig så mycket, du är mitt allt.


Tack för att du finns, du är den finaste människan jag har träffat, in och utsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback