My year in pictures, del 2


Juli 2010 - Inne på Kamp Nou fanns en riktigt fet bild på Zlatan (DÅ var man stolt svensk!)

Juli 2010 - Jag och pappi inne på Kamp Nou!

Juli 2010 - Mi hermano!

Juli 2010 - On the beach!

Juli 2010 - Vi lämnade Barcelona och åkte till huvudstaden, Madrid!

Juli 2010 - På promenad i Madrid!

Juli 2010 - Vi besökte "Estadio Santiago Bernabeu"

Juli 2010 - Bild ovanifrån, riktigt fet!

Juli 2010 - Vi drog vidare till Lissabon i Portugal, detta är första bilden jag tog där, riktigt fin!

Juli 2010 - Lissabon Portugal, riktigt ful bild, men jag bjuder!

Juli 2010 - Pappa & Axel, i Lissabon!

Juli 2010 - Vid en jättemysig strand, Lissabon.

Juli 2010 - Det balla med Lissabon är att dem har en kopia utav statyn i Rio de Janeiro (fast mindre), på bilden ser ni den längst bort till vänster. Dem har också en kopia utav den röda bron som finns i San Fransisco (fast mindre).

Juli 2010 - Bror

Juli 2010 - På stranden i Lissabon, vattnet var kallare än i SVERIGE!

Juli 2010 - I Lissabon!

Juli 2010 - Vi drog vidare till inget mindre än PARIS!

Juli 2010 - På kvällen tänder dem Eiffeltornet, riktigt fint!

Juli 2010 - Bild under ifrån Eiffeltornet!

Juli 2010 - Jag och eiffeltornet!

Juli 2010 - Jag och axel dog utav skratt när vi såg detta! (ta inte illa upp iranier!)

Juli 2010 -Dem sätter på små lampor som blinkar några gånger i timmen, jättefint!

Juli 2010 - Kyrka i Paris typ, kommer inte ihåg va den heter...

Juli 2010 - Sur liten bror!

Juli 2010 - Paris

Juli 2010 - Louvren!

Juli 2010 - Avslutar resan med en bild på min brors SJUKA bränna. Man brukar ju vara röd/bränd i ett par dagar, han var det i över en månad! Helt sjukt länge. Än idag kan man se brännan!

"My year in pictures, del 3" kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback