My year in pictures, del 1

Eftersom att jag var så smidig och tappade bort min kamera i december 2009, så har inte så jättemycket bilder, mest ifrån min dåvarande pojkväns kamera och min jättedåliga gamla kanon!


Februari/mars 2010 - Värnersborgs vattenpalats med min dåvarnde pojkvän.

Februari/mars 2010 - Då hade jag honungsblondt hår, fint faktiskt!

Maj/juni 2010 - Min lillebror på min kusins student

Maj/juni 2010 - Mormor, Axel, Jag & min kusin Robin

Maj/juni 2010 - Jag och världens finaste bror, jag älskar dig!

Maj/juni 2010 - Min fina kusin Sanna tog studenten, Grattis!

Juni 2010 - Badade på Tjörn med Jonathan (bodde på Tjörn 2009/2010)

Juni 2010 - skolavslutning på Tjörn, vi drack rosé 07.15 på morgonen, skön klass!

Juni 2010 - Jag och Vikki på skolavslutningen (färgade håret mörkbrunt i april)!

Juni 2010 - Min barndoms vän Sandra & hennes pojkvän Tobbe kom på middag!

Juni 2010 - Sandra & Tobias kom på middag hos Jonathan & mig, (i U.A.)

Juni 2010 - Jag, pappa, Jonathan & Axel åkte till farmor&farfars land i Falkenberg!

Juni/Juli 2010 - Startade jag, lillebror & pappa början på resornas resa! (Bild ifrån Frankrike)

Juli 2010 - första "riktiga stoppet" i Barcelona, lillebror på bilden!

Juli 2010 - Åt en grymt god Paella i Barcelona!

Juli 2010 - Liten del utav mig och min ursnygga bror på stranden "Barcelonita"

Juli 2010 - Axel & Pappa på en strand utanför Barcelona

Juli 2010 - hur underbart?

Juli 2010 - Jag och brorsan badar (har bandeu bikini!!!)

Juli 2010 - Sjukt ball byggnad i Barcelona

Juli 2010 - Axel & jag i Barcelona

Juli 2010 - Jag & Axel, min lillebror är verkligen världens finaste och bästa!

Juli 2010 - Utanför Camp Nou i Barcelona

Juli 2010 - Jag kände för att dra en Scorp utanför Kamp Nou (har gått i cheerleading)

Nu är del 1 slut, del 2 kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback