Tränings schema v.4!

Ny vecka, nya tag! Denna veckan (måndag-fredag) är jag ensam hemma så då ska min bästavän, Sabina, komma hit och bo hos mig. Vi ska laga massa nyttig mat och bara njuta av livet! Har bokat träningspass för hela veckan nu också, härligt.

Måndag: Bodyjam (danspass) - Sportlife Almedal
Tisdag: Afropowerdance (afrikanskt danspass) - Sportlife Almedal
Onsdag: Bodyjam (danspass) & Zumba (latinamerikanskt danspass) - Sportlife Almedal
Fredag: Zumba (latinamerikanskt danspass) - Sportlife Almedal

Eftersom jag inte hitta något kul pass på torsdag så kör jag två pass på onsdag & kommer med rullstol till skolan på torsdag. (Pågrund av träningsvärk för er som inte fatta hehe...!)


Snart beach 2011, gäller att vara i form!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback